100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

شرایط اقامت آلمان از طریق خرید ملک

شرایط اقامت آلمان از طریق خرید ملک یکی از سوالاتی است که افراد بسیار زیادی آن را مطرح میکنند . راه های بسیار برای حضور و مهاجرت به آلمان وجود دارد که میتوانید از بین راه های تحصیل در آلمان , کار در آلمان , سرمایه گذاری در آلمان و … بهترین را انتخاب نمایید . خرید ملک در یک کشور اروپایی منجر به انتقال سرمایه شما از یک کشور به کشور دیگر میگردد که باید دقت نمایید که چه نوع ملکی را خریداری مینمایید و چه نوع ملکی در کشورهای مختلف دارای ارزش بیشتری است .

پیشنهاد میکنیم قبل از مطالعه کامل این مقاله ویدیو های موجود در این بخش را که توسط آقای دکتر ملک پور دانشجوی دکتر حقوق بین الملل در دانشگاه ملی وین و دانشجوی حقوق تجارت بین الملل در سوئیس و وکیل پایه یک دادگستری ایران در باب خرید ملک در خارج از کشور است را به صورت رایگان مشاهده نمایید تا اطلاعات بیشتری را کسب نمایید .

  • دریافت
  • 6 دقیقه
  • 51.05م
  • 15
  • 603

خرید ملک در آلمان

خرید ملک در بیشتر کشورها وجود دارد و افراد متقاضی میتوانند در صورتی که سرمایه کافی دارند اقدام به خرید ملک در کشور مورد نظر خود نمایند و با توجه به اینکه در بیشتر کشورها قوانین محدود کننده ای برای خرید ملک وجود دارد و افراد قوانین و شرایط سختی را برای خرید ملک تجربه میکنند این شرایط و قوانین محدود کننده در کشور المان وجود ندارد و امکان خرید ملک در المان براحتی برای افراد متقاضی وجود دارد. با توجه به اینکه کشور آلمان به نسبت دیگر کشورهای اروپایی از شرایط ایده الی برای اقامت و رفاه اجتماعی اقتصادی بالایی برخوردار است که بدین لحاظ افراد متقاضی بسیاری خواستار مهاجرت به این کشور از طرق مختلف هستند.با توجه به اینکه قیمت ملک در المان به نسبت دیگر کشور بسیار مقرون به صرقه است افراد تقاضی زیادی برای خرید ملک در این کشور جذب بازار املاک المان می شوند..با توجه به اینکه قیمت املاک در آلمان یکی از پایین ترین نرخ های خرید ملک در اروپا است قیمت خرید یک ملک در آلمان به نسبت دیگر کشور های اروپا مرکزی نسبتا کم است که چیزی در حدود ۱۵۰۰تا ۲۵۰۰ یورو در هر متر مربع است. قیمت ملک ۳۰ متر مربع (یک آپارتمان کوچک) ۶۰ هزار یورو است و آپارتمان ۱۰۰ متر مربعی حدود ۲۵۰ هزار یورو است. باید توجه داشت که قیمت املاک در شهرهای بزرگی مانند برلین تا ۵۰ درصد بالاتر است و مونیخ گران ترین شهر آلمان است.

خرید یا اجاره ملک

در برخی از شهرهای بزرگ و کوچک قیمت ملک به صورت ایدار می باشد و افراد می توانند با قیمت های مناسبی اقدام به خرید ملک نمایند البته در برخی شهرهای بزرگ المان قیمت ها به نسبت افزایش یافته است به عنوان مثال در سال ۲۰۱۶ گران ترین املاکی که در آلمان به فروش رسید در منطقه مرکزی میت برلین با ۱۹۰۰۰ یورو در هر متر مربع، و  در شهر هامبورگ ۲۰۰۰۰ یورو در هر متر مربع. در کشور المان قیمت خانه ها و اجاره ها طی سالهای گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است  طوری که اجاره یک ملک در بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در حدود ۱۵% افزایش یافته است و قیمت خانه نیز در همان دوره سالی در حدود ۲۳ درصد افزایش یافته است. شرایط اقامت آلمان از طریق خرید ملک به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار و قابل اطمینان توسط سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است .البته بازار خرید ملک درر المان در سال ۲۰۰۸ با بحران زیادی روبرو شد. قیمت املاک در المان با توجه به اقزایش درامدها اقزایش یافت.

انتخاب ملک توسط فرد متقاضی
با توجه به اینکه مردم آلمان زمانی که یک ملک را خریداری وایستگی شدیدی به ملک خود پیدا می کنند این امر باعث می شود برای افراد متقاضی خرید ملک در این کشور سختی های مختلفیی برای پیدا کردن ملک منایب بوجود آید.بازده زمانی که افراد متقاضی خرید ملک در این کشور باید در نظر داشته باشند در حدود می کنند برای مدت طولانی از آن  برای زندگی استفاده می نمایند. بنابراین زمانیکه سال می باشد.
شرایط اقامت آلمان از طریق خرید ملک

خرید ملک در آلمان دارای شرایط زیر است:

  • بررسی وام مسکن توسط فرد متقاضی
  • ارائه و دریافت اصل پیشنهاد خرید
  • بررسی و انتخاب ملک مناسب
  • مراجعه به دفتر اسناد رسمی
  • دریافت وام مسکن
  • تایید و امضای قرارداد خرید
  • تایید و ثبت قرارداد فروش
  • ارائه مدارک پرداخت مالیات

صرف نقل و انتقال ملک و امضای قرارداد کافی برای نمی باشد و باید تمامی مراحل فروش در دفاتر اسناد رسمی به صورت نهایی و کامل انجام پذیرد.بسیاری از مردم از استفاده از دفتر اسناد رسمی به عنوان سپرده استفاده می کنند. در این مورد، قیمت فروش قبل از فروش به فروشنده، به حساب دفتر اسناد رسمی ( notaranderkonto) منتقل می شود.


https://legalmalekpour.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%84%da%a9/

  • ۹۷/۰۶/۰۵
  • mohamad shabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی