100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ccnewser

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰



ژوهانسبورگ: آفریقای جنوبی نام رودخانه uncapped Theunis د Bruyn در تیم ملی آسیب ضربه خود را برای سری تست سه بازی خانگی برابر سری لانکا است که در تاریخ 26 دسامبر شروع می شود.

پس از Rilee Rossouw با یک ضربه پا اضافه کردن به absences کاپیتان سابق آب د Villiers (آرنج) رد شد 24 سال سن right-hander مواد منفجره شامل بوده و سریع bowlers دیل Steyn (شانه) و Morkel مورن (پشت).

Theunis de Bruyn. Twitter@OfficialCSA

Bruyn د Theunis. Twitter@OfficialCSA

“De Bruyn است آخرین پخش کننده به شکل همواره خوب در حق رای دادن و آفریقای جنوبی A سطح پاداش” آفریقای جنوبی کریکت انتخاب convener Zondi لیندا در بیانیه روز چهارشنبه گفت.

“او است به طور متوسط کار برجسته کلاس اول 48.73 و 423 اجرا می شود در 60.42 در رقابت های این فصل چهار روز ساخته شده است.”

د Bruyn نیز ارائه می دهد گزینه ای به عنوان پاره وقت درز کاسه ساز.

روز دوشنبه، آن اعلام شد که Faf رقیق Plessis که به تازگی سمت منجر به سری پیروزی در خانه به زلاند نو و دور در استرالیا، را بیش از captaincy آزمون را به صورت دائمی را به عنوان مبارزه د Villiers تا دوباره رسیدن به تناسب اندام کامل.

“اعتبار برای آب د Villiers برای صاف راه انتقال رهبری رخ داده است. Faf قادر به انجام کار برجسته در سری دو آزمون است و رهبری ما را در دست بسیار خوب است،”اضافه شده Zondi.

دوشنبه آینده Du Plessis محکومیت برای دستکاری توپ در سری در استرالیا است که منجر به او از دست دادن هزینه کل بازی خود را برای آزمون دوم در هوبارت تجدید نظر. درخواست تجدید نظر نشان دهنده یک عنصر خطر شکست او باید او را با جمله بالاتر ممنوعیت یک بازی است که حکومت او از آزمون اول در بندر الیزابت معاشقه.

Wicketkeeper جایگزین دین میسور و بازوی چپ عنکبوتی که تار میتند شمسی Tabraiz را اند شده از تیم ملی است که استرالیا toured ماه گذشته کاهش یافته است.

آزمون دوم در کیپ تاون از 2 ژانویه پخش خواهد شد و در ژوهانسبورگ از ژانویه 12 منعقد خواهد شد.

تیم ملی: Faf du Plessis (کاپیتان)، ابوت کایل، هاشم Amla، Temba Bavuma، استفن کوک، Theunis د Bruyn، Quinton د Kock، ژاپن Duminy، دین الگار، Keshav Maharaj، وین Parnell، ورنون Philander Kagiso Rabada.

اول منتشر شده در: یدلایمخیرات دسامبر 14, 2016 20:23 اى

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰

ccnewser

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰



هنگامی که خورشید در زمان میلیارد سال چند صد بار بزرگتر از آن است چه اتفاقی می افتد به زمین است امروز? قوی ترین رادیو تلسکوپ جهان با استفاده از یک تیم بین المللی از ستاره شناسان به دنبال پاسخ های کشتیدم L2 ستاره مجموعه ای است. به اندازه امروز پنج میلیارد سال پیش، این ستاره است به بسیار شبیه به خورشید است.

“پنج میلیارد سال از هم اکنون، خورشید را باید رشد به ستاره قرمز بزرگ، بیش از صد بار بزرگتر از اندازه فعلی آن” می گوید: استاد Leen Decin از KU عزیز موسسه نجوم. “آن نیز کاهش شدید توده از طریق باد ستاره ای بسیار قوی را تجربه کنند. محصول نهایی آن تکامل 7 میلیارد سال خواهد شد یک ستاره کوتوله سفید کوچک. این در مورد حجم زمین است، اما بسیار سنگین تر باشد: یک قاشق چای خوری از مواد کوتوله سفید حدود 5 تن وزن دارد. ”

این دگردیسی می تواند تأثیر عمیقی در مورد سیارات منظومه شمسی ما داشته باشد. عطارد و زهره, مثلا, خواهد شد در ستاره غول فرا گرفته و نابود.

“اما سرنوشت زمین هنوز نامشخص است” همچنان Decin. “ما در حال حاضر که آن احتمالا نابود کردن هر شکلی از حیات بر روی سیاره ما که خورشید ما بزرگتر و روشن تر، را می دانیم. اما خواهد شد هسته سنگی زمین فاز قرمز بزرگ زنده ماندن و ادامه مدار کوتوله سفید?”

در پاسخ به این سوال یک تیم بین المللی از ستاره شناسان مشاهده تکامل ستاره کشتی دم L2. این ستاره 208 سال نوری دور از زمین–که به معنی عبارت نجوم در این نزدیکی است. محققان آلما تلسکوپ رادیویی، که شامل 66 آنتن رادیو فردی هم که به صورت یک تلسکوپ مجازی غول پیکر با قطر 16 کیلومتر استفاده می شود.

“ما را کشف کشتی دم L2 است که حدود 10 میلیارد سال سن،” می گوید بخش هومن از KU عزیز موسسه نجوم. “امروز، با همان جرم است پنج میلیارد سال پیش ستاره دوقلو تقریبا کامل از خورشید ما بود. یک سوم از این توده در طول تکامل ستاره از دست داده بود. همان با خورشید ما در آینده بسیار دور اتفاق خواهد افتاد.”

300 میلیون کیلومتر از کشتی دم L2–و دو بار مسافت بین خورشید و زمین–محققان شناسایی شی مدار ستاره غول. در تمام احتمال, این سیاره است که پیش نمایش منحصر به فرد از زمین ما ارائه می دهد پنج میلیارد سال است از هم اکنون.

درک عمیق تر از تعاملات بین کشتی دم L2 و آن سیاره خواهد شد عملکرد اطلاعات با ارزش در تکامل نهایی خورشید و تاثیر آن بر روی سیارات در منظومه شمسی ما است. آیا زمین نهایت زنده ماندن خورشید یا شود نابود هنوز نامشخص است. کشتی دم L2 ممکن است کلیدی برای پاسخ به این سوال.

منبع داستان:

مواد ارائه شده توسط عزیز کو . توجه: ممکن است ویرایش محتوا برای سبک و طول.

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰



بازیگر شخصیت پیتر وان تازگی 93 ساله Grouty در به طنزهای تلویزیون شده و بیشتر به عنوان Maester Aemon در بازی از تخت درگذشت برای نقش خود را شناخته شده می میرد.

نماینده او سالی طولانی Innes، گفت: “او، مسالمت آمیز با خانواده اش در اطراف او” در روز سه شنبه.

وان بود چهره آشنا در تلویزیون بریتانیا با نقش شهروند اسمیت کمدی و درام دوستان ما در شمال. اما او به معروفترین کنار رونی بارکر در زندان طنزهای فرنی بازی هری ملات سر HMP Slade حفاظت راکت انجام شد.

او تنها در سه قسمت کمدی 1970s ظاهر شد اما هنوز هم برای عملکرد شوم به عنوان زندان kingpin یدلایمخیرات اجرای عملیات از سلول luxuriously منصوب خود، کامل با طوطی یاد.

“من هنوز هم می مردم گفت:”شما، آنها، Grouty اجازه دهید?”” وان مصاحبه گفت: امسال.

بیشتر تازگی او موفق به کسب بیش از نسل جدیدی از تحسین جهانی در متن فانتزی HBO نشان می دهد بازی از تخت بازی شخصیت کور مسن Maester Aemon.

“مردم صحبت Grouty اما خوب آسمان پست فن شوم از سراسر جهان به دلیل بازی تخت و تاج بسیار زیاد است،” او گفت: ارسال یکشنبه. “این فقط رشد رشد و است و هنگامی که شما قلاب، که در آن است.”

Brenock اوکانر، بازیگر 16 ساله است که Olly را در بازی دانلود ترینر بازی پرداخت ادای احترام به وان به عنوان “نوع و با استعداد مرد”.

اوکانر Brenock (@Brenock_OConnor)

عمیقا غمگین به شنیدن که پیتر وان دور است در 93 گذشت. نوع و انسان با استعداد. سازمان دیده بان خود را به پایان رسید x pic.twitter.com/jOnusxuZ3N

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰



تیم تحقیقاتی در دانشگاه بازل Biozentrum بررسی بیان پروتئین ریبوزوم در طیف گسترده ای از بافت های انسانی از جمله تومورهای و کشف سرطان نوع امضای خاص. محققان گزارش در زیست شناسی ژنوم این امضا”سرطان” بالقوه می تواند پیشرفت بیماری را پیش بینی استفاده می شود.

پروتئین ها بلوک های ساختمانی از زندگی. آنها تولید شده توسط ماشین های مولکولی ریبوزوم نامیده می شود. ریبوزوم انسان حاوی برخی از پروتئین ریبوزوم هشتاد. گروه تحقیقاتی پروفسور Mihaela Zavolan در Biozentrum دانشگاه بازل در حال حاضر کشف که حدود یک چهارم از پروتئین ریبوزوم بافت خاص بیان و انواع مختلف سرطان که خود الگوی ابراز ریبوزوم پروتئین است. در آینده این الگوها به عنوان شاخص مؤثر در پیش آگهی سرطان خدمت می کنند و نسبت به فرصت های جدید درمانی نقطه ممکن است.

دستگاه های تلفن همراه برای سنتز پروتئین

ریبوزوم ها مسئول سنتز پروتئین است و بنابراین برای سلول ضروری است. بنابراین، آن طولانی که بیان اجزای فردی ریبوزوم شدت کنترل شده و بدون تغییر در نظر گرفته شده است. مطالعات چند، با این حال، در حال حاضر بیان پروتئین های فردی ریبوزوم در سرطان و همچنین در بیماری های سیستم خون ساز مانند لوسمی لنفوبلاستیک حاد تغییر داده است پیشنهاد کرده اند.

“سرطان امضا” توسط تحلیل سیستماتیک داده ها

Mihaela Zavolan و همکاری او کارگر Joao الیوییرا را منظم تحلیل بیان پروتئین ریبوزوم در سی انواع بافت انواع مختلف سلول سیصد و شانزده انواع تومورهای مانند سرطان ریه و پستان نشان داد. در مقایسه با مفروضات قبلی آنها تنوع گسترده در بیان ژن پروتئین ریبوزوم در بر داشت. در خصوص خونساز و سلول های تومور الگوی بیان پیچیده ترین نمایش می دهد.

“برای ما، آن بود واقعا قابل توجه کنید که امضا سازگار برای انواع مختلف سرطان پس از تجزیه و تحلیل مجموعه داده های مجزا از جمله نمونه های بیمار پدید آمده” توضیح می دهد که نویسنده اول الیوییرا. “الگوی پروتئین dysregulated موجب آن بیان برخی از پروتئین های ریبوزوم منظم کاهش می یابد و از دیگران در سلول های سرطانی بسیار قابل توجه است. این که فردی ریبوزوم پروتئین می تواند یا سرکوب یا ترویج تومورزایی، نشان می دهد.”

بیان به عنوان شاخص مؤثر در پیش آگهی

علاوه بر این، دانشمندان رابطه قوی بین “امضا” در سرطان پستان و بقای بدون عود کشف. “ما بسیار شگفت زده برای پیدا کردن که سطح بیان تنها سه پروتئین ریبوزوم نسبتا دقیق در پیش آگهی بیماری پیشرفت قابل مقایسه با بهترین پیش بینی نشانه هایی که در حال حاضر شناخته شده اجازه می دهد تا شدند”، اشاره می Zavolan.

“بررسی پتانسیل چنین بیان امضا برای پیش بینی و شاید تشخیص سرطان نشان می دهد. ما بخصوص علاقمند به مطالعه توابع فرد ریبوزوم است…

  • mohamad shabani