100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰



ژوهانسبورگ: آفریقای جنوبی نام رودخانه uncapped Theunis د Bruyn در تیم ملی آسیب ضربه خود را برای سری تست سه بازی خانگی برابر سری لانکا است که در تاریخ 26 دسامبر شروع می شود.

پس از Rilee Rossouw با یک ضربه پا اضافه کردن به absences کاپیتان سابق آب د Villiers (آرنج) رد شد 24 سال سن right-hander مواد منفجره شامل بوده و سریع bowlers دیل Steyn (شانه) و Morkel مورن (پشت).

Theunis de Bruyn. Twitter@OfficialCSA

Bruyn د Theunis. Twitter@OfficialCSA

“De Bruyn است آخرین پخش کننده به شکل همواره خوب در حق رای دادن و آفریقای جنوبی A سطح پاداش” آفریقای جنوبی کریکت انتخاب convener Zondi لیندا در بیانیه روز چهارشنبه گفت.

“او است به طور متوسط کار برجسته کلاس اول 48.73 و 423 اجرا می شود در 60.42 در رقابت های این فصل چهار روز ساخته شده است.”

د Bruyn نیز ارائه می دهد گزینه ای به عنوان پاره وقت درز کاسه ساز.

روز دوشنبه، آن اعلام شد که Faf رقیق Plessis که به تازگی سمت منجر به سری پیروزی در خانه به زلاند نو و دور در استرالیا، را بیش از captaincy آزمون را به صورت دائمی را به عنوان مبارزه د Villiers تا دوباره رسیدن به تناسب اندام کامل.

“اعتبار برای آب د Villiers برای صاف راه انتقال رهبری رخ داده است. Faf قادر به انجام کار برجسته در سری دو آزمون است و رهبری ما را در دست بسیار خوب است،”اضافه شده Zondi.

دوشنبه آینده Du Plessis محکومیت برای دستکاری توپ در سری در استرالیا است که منجر به او از دست دادن هزینه کل بازی خود را برای آزمون دوم در هوبارت تجدید نظر. درخواست تجدید نظر نشان دهنده یک عنصر خطر شکست او باید او را با جمله بالاتر ممنوعیت یک بازی است که حکومت او از آزمون اول در بندر الیزابت معاشقه.

Wicketkeeper جایگزین دین میسور و بازوی چپ عنکبوتی که تار میتند شمسی Tabraiz را اند شده از تیم ملی است که استرالیا toured ماه گذشته کاهش یافته است.

آزمون دوم در کیپ تاون از 2 ژانویه پخش خواهد شد و در ژوهانسبورگ از ژانویه 12 منعقد خواهد شد.

تیم ملی: Faf du Plessis (کاپیتان)، ابوت کایل، هاشم Amla، Temba Bavuma، استفن کوک، Theunis د Bruyn، Quinton د Kock، ژاپن Duminy، دین الگار، Keshav Maharaj، وین Parnell، ورنون Philander Kagiso Rabada.

اول منتشر شده در: یدلایمخیرات دسامبر 14, 2016 20:23 اى

  • ۹۵/۰۹/۲۵
  • mohamad shabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی