100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی صادقی‌نیارکی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شهر برگزار شد، با انتقاد از مشکل سد معبر در بازارها اظهار داشت: این مشکل در سطح میدان تره‌ و بار و بازارهای مولوی و سپه وجود دارد و موجب بروز مشکلات دیگر هم شده است.

وی افزود: شرایطی که اکنون در معابر بازارها به دلیل سد معبر وجود دارد، زیبنده و شایسته مردم نیست و شهروندان قزوینی به سختی از این مکان عبور و مرور می‌کنند.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه سد معبر کردن حق‌الناس است، افزود: نباید اجازه دهیم، فروشندگان 70 و 80 درصد کالاهای خود را در معابر قرار دهند تا در رفت و آمد مردم مزاحمت ایجاد شود.

صادقی‌نیارکی بیان کرد: برای رفع سد معبر، باید مدیران سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، شهرداری مناطق و مسؤولان مربوطه در فرمانداری، امور صنفی، قضایی و انتظامی ورود جدی برای برطرف کردن این معضل داشته باشند و با بهره‌گیری از راهکارهایی، مشکلات را برای همیشه برطرف کنند.

وی با بیان اینکه قزوین شهر دارالمؤمنین و مذهبی است و تمام مسؤولان تلاش در ایجاد آرامش و امنیت این شهر را دارند، گفت: به همین دلیل مسؤولان شهر قزوین باید نگاه ویژه‌ای در رفع معضل سد معبر در بازارها داشته باشند زیرا نظم شهر را بر هم زده است.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با برگزاری جلسه‌ای باید هماهنگی‌های لازم بین مسؤولان مربوطه در شهر قزوین برای رفع سد معبر صورت گیرد تا مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

* با تعرض‌کنندگان به حقوق شهروندی برخورد جدی شود

این مسؤول مطرح کرد: حقوق شهروندی، حق‌الناس است و هر گونه تعرض نسبت به آن، آرامش مردم را در بازار از بین می‌برد، به همین دلیل باید به تعرض‌کنندگان برخورد جدی شود.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برخی از بازاریان نجیب قزوین از سد معبر موجود رنج می‌برند، تشریح کرد: آن‌ها هم از وضعیت نامطلوب در بازارها ناراحت و گلایه‌مند هستند و از مسؤولان تقاضای رفع این مشکل را دارند.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی تلاش می‌کند تا بتواند رضایت آن‌ها را به دست آورد، اضافه کرد: مسؤولان شهرداری و شورا نباید به برخی از بازاریان که سد معبر را در معابر ایجاد کردند، اجازه داده تا به فعالیت خود ادامه دهند.

* اصناف موظف به رعایت حقوق شهروندی باشند

وی با بیان اینکه باید همه شهروندان قزوینی از جمله اصناف موظف به رعایت حقوق شهروندی باشند، تصریح کرد: تحقق این مهم موجب ارتقای نظم‌دهی، آرامش و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل رعایت آن از اهمیت بسزایی در شهر قزوین برخوردار است.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه فرهنگ حقوق شهروندی باید به قشرهای مختلف مردم تبیین شود، ادامه داد: با تحقق این مهم بیشتر مشکلات موجود در شهر قزوین برطرف می‌شود و شهروندان قزوینی می‌توانند با آرامش در این شهر زندگی کنند.

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
خبر های بروز دنیا برای تمامی سنین در این سایت موجود است.شما بازدیدکنندگان محترم میتوانید روزانه خبر های زیاد و مهم را در این سایت بخوانید و از اخبار روز دنیا با خبر شوید.کافی است فقط در این وب سایت گردش کنید و در تمامی موارد این وب سایت جستجوی لازم را انجام دهید.خبر های سیاسی در این سایت شامل خبر های دولت یازدهم و عملکرد آن ها در این دوره است که باید بررسی های دقیقی در این زمینه انجام شود.عملکرد این دولت مثبت بوده و در بخش برجام کار های زیادی انجام شده که شایسته تقدیر و تشکر است

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل یاری در پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته، اجرای ساخت نیروگاه و تولید انرژی تجدیدپذیر است که بر این اساس 4 نیروگاه 50 مگاواتی با مشارکت قرارگاه خاتم‌الاوصیاء و به ارزش 250 میلیارد تومان ساخته می‌شود که تحقق این مهم لازمه تأمین زمین مورد نیاز است.

وی بیان کرد: این نیروگاه با واگذاری زمین در مدت سه سال ساخته می‌شود و شرکت شستا هم برای ساخت دو نیروگاه 25 مگاواتی اعلام آمادگی کرده است و مدت زمان ساخت نیروگاه 50 مگاواتی استان قزوین سه سال پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان قزوین ادامه داد: مسؤولان استانداری قزوین با شرکت شستا برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در قزوین، شال، ضیاء‌آباد، اقبالیه، اسفرورین تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند تا 250 هزار نفر تحت پوشش قرار گیرد که ظرفیت آن 60 هزار متر مکعب در شبانه‌روز و اعتبار مورد نیاز 170 میلیارد تومان است.

یاری تصریح کرد: برای انتقال 60 میلیون مترمکعب آب از سد طالقان به منظور تأمین آب شرب 14 شهر و 194 روستا اعتبار 630 میلیارد تومان نیاز بوده که تفاهم‌نامه‌ای در این راستا منعقد شده است.

وی اضافه کرد: خط انتقال طرح انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین برابر 64.5 کیلومتر و خط فرعی آن 326 کیلومتر است که ظرفیت 2 هزار و 840 لیتر بر ثانیه را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان قزوین یادآور شد: خط انتقال آب از سد طالقان به این استان، چهار مخزن با ظرفیت 4 هزار متر مکعب و تصفیه‌خانه با دو مدول هر کدام با ظرفیت یک هزار و 500 لیتر بر ثانیه را شامل می‌شود.

یاری گفت: انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین با مشارکت بانک پاسارگاد به روش BOT و خرید تضمینی آب از سوی دولت اجرا می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد:‌ همچنین در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوان از ظرفیت‌های مناسب و مهم استان قزوین به نحو مطلوبی استفاده کرد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان قزوین تصریح کرد: از مهم‌ترین تفاهم‌نامه‌های امضا شده در استانداری قزوین با کمیته امداد امام خمینی می‌توان به توزیع اعتبارات قرض‌الحسنه به میزان 800 میلیارد ریال، اجرای 12 طرح خدمات کشاورزی، ساخت یک هزار واحد در شهرها و 200 واحد در روستاها برای مددجویان و ایجاد 800 هکتار فضای گلخانه‌ای و بازارچه‌های محلی اشاره کرد.

  • mohamad shabani
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
سایت های خبری روزانه بروز شده میشود و توسط جدید ترین اخبار ایران این اتفاق می افتد.باید دانست که جدید ترین اخبار ایران و جهان لحظه به لحظه در اینم سایت ها موجود است.خبر های ورزشی این سایت شامل خبر های لیگ های ایران و بازی دربی پایتخت است.بازی های حساس لیگ ایران را پوشش میدهیم و به بررسی دقیق عملکرد هر یک از بازیکنان لیگ میپردازیم.لیگ ایران خیلی زود و سریع شروع شده و تمامی بازی ها با کیفیت بالا و در بالاترین سطح انجام میشود.تمامی بازیکنان لیگ با قیمت هایی گران در باشگاه های لیگ ایران بازی کرده و روزانه تمرینات زیادی را انجام میدهند

 main:

خبر اصلی:

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در کنگره 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و فرماندهان نظامی و قشرهای مختلف مردمی برگزار شد با اشاره به این که حضور در کنگره شهدا سعادت است اظهار کرد باید لباس احرام وارد کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فداکاری شهدا موجب سرافرازی شد و در غوغای امروز منطقه امنیت خود را مدیون راه مجاهدت شهدا هستیم.

  • mohamad shabani