100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی صادقی‌نیارکی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شهر برگزار شد، با انتقاد از مشکل سد معبر در بازارها اظهار داشت: این مشکل در سطح میدان تره‌ و بار و بازارهای مولوی و سپه وجود دارد و موجب بروز مشکلات دیگر هم شده است.

وی افزود: شرایطی که اکنون در معابر بازارها به دلیل سد معبر وجود دارد، زیبنده و شایسته مردم نیست و شهروندان قزوینی به سختی از این مکان عبور و مرور می‌کنند.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه سد معبر کردن حق‌الناس است، افزود: نباید اجازه دهیم، فروشندگان 70 و 80 درصد کالاهای خود را در معابر قرار دهند تا در رفت و آمد مردم مزاحمت ایجاد شود.

صادقی‌نیارکی بیان کرد: برای رفع سد معبر، باید مدیران سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، شهرداری مناطق و مسؤولان مربوطه در فرمانداری، امور صنفی، قضایی و انتظامی ورود جدی برای برطرف کردن این معضل داشته باشند و با بهره‌گیری از راهکارهایی، مشکلات را برای همیشه برطرف کنند.

وی با بیان اینکه قزوین شهر دارالمؤمنین و مذهبی است و تمام مسؤولان تلاش در ایجاد آرامش و امنیت این شهر را دارند، گفت: به همین دلیل مسؤولان شهر قزوین باید نگاه ویژه‌ای در رفع معضل سد معبر در بازارها داشته باشند زیرا نظم شهر را بر هم زده است.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با برگزاری جلسه‌ای باید هماهنگی‌های لازم بین مسؤولان مربوطه در شهر قزوین برای رفع سد معبر صورت گیرد تا مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

* با تعرض‌کنندگان به حقوق شهروندی برخورد جدی شود

این مسؤول مطرح کرد: حقوق شهروندی، حق‌الناس است و هر گونه تعرض نسبت به آن، آرامش مردم را در بازار از بین می‌برد، به همین دلیل باید به تعرض‌کنندگان برخورد جدی شود.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برخی از بازاریان نجیب قزوین از سد معبر موجود رنج می‌برند، تشریح کرد: آن‌ها هم از وضعیت نامطلوب در بازارها ناراحت و گلایه‌مند هستند و از مسؤولان تقاضای رفع این مشکل را دارند.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی تلاش می‌کند تا بتواند رضایت آن‌ها را به دست آورد، اضافه کرد: مسؤولان شهرداری و شورا نباید به برخی از بازاریان که سد معبر را در معابر ایجاد کردند، اجازه داده تا به فعالیت خود ادامه دهند.

* اصناف موظف به رعایت حقوق شهروندی باشند

وی با بیان اینکه باید همه شهروندان قزوینی از جمله اصناف موظف به رعایت حقوق شهروندی باشند، تصریح کرد: تحقق این مهم موجب ارتقای نظم‌دهی، آرامش و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل رعایت آن از اهمیت بسزایی در شهر قزوین برخوردار است.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه فرهنگ حقوق شهروندی باید به قشرهای مختلف مردم تبیین شود، ادامه داد: با تحقق این مهم بیشتر مشکلات موجود در شهر قزوین برطرف می‌شود و شهروندان قزوینی می‌توانند با آرامش در این شهر زندگی کنند.

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • mohamad shabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی