100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰



بازیگر شخصیت پیتر وان تازگی 93 ساله Grouty در به طنزهای تلویزیون شده و بیشتر به عنوان Maester Aemon در بازی از تخت درگذشت برای نقش خود را شناخته شده می میرد.

نماینده او سالی طولانی Innes، گفت: “او، مسالمت آمیز با خانواده اش در اطراف او” در روز سه شنبه.

وان بود چهره آشنا در تلویزیون بریتانیا با نقش شهروند اسمیت کمدی و درام دوستان ما در شمال. اما او به معروفترین کنار رونی بارکر در زندان طنزهای فرنی بازی هری ملات سر HMP Slade حفاظت راکت انجام شد.

او تنها در سه قسمت کمدی 1970s ظاهر شد اما هنوز هم برای عملکرد شوم به عنوان زندان kingpin یدلایمخیرات اجرای عملیات از سلول luxuriously منصوب خود، کامل با طوطی یاد.

“من هنوز هم می مردم گفت:”شما، آنها، Grouty اجازه دهید?”” وان مصاحبه گفت: امسال.

بیشتر تازگی او موفق به کسب بیش از نسل جدیدی از تحسین جهانی در متن فانتزی HBO نشان می دهد بازی از تخت بازی شخصیت کور مسن Maester Aemon.

“مردم صحبت Grouty اما خوب آسمان پست فن شوم از سراسر جهان به دلیل بازی تخت و تاج بسیار زیاد است،” او گفت: ارسال یکشنبه. “این فقط رشد رشد و است و هنگامی که شما قلاب، که در آن است.”

Brenock اوکانر، بازیگر 16 ساله است که Olly را در بازی دانلود ترینر بازی پرداخت ادای احترام به وان به عنوان “نوع و با استعداد مرد”.

اوکانر Brenock (@Brenock_OConnor)

عمیقا غمگین به شنیدن که پیتر وان دور است در 93 گذشت. نوع و انسان با استعداد. سازمان دیده بان خود را به پایان رسید x pic.twitter.com/jOnusxuZ3N

  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • mohamad shabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی