100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

100 خبر - منتخب اخبار

منتخب اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر تصادفی:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ایران در رقابتهای پارالمپیک ریو ر سال 2016 این بار متاسفانه یکی از کمک داورهای کشورمان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. آقای علی سبکتکتین کمک داور خوب کشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازی دو تیم دست اولی کشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را در این رقابتها از دست داد. فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته داوران این حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوری و همچنین جامعه ورزش اصفهان و نیز خانواده ایشان تسلیت عرض نمود

 main:

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مجمع عمومی جمعیت رهپویان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در این زمینه کارهایی شده که ان‌شاءالله به زودی اعلام می‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرایان برای حضور هماهنگ و مبتنی بر وحدت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برنامه دارند که به زودی برنامه خود را اعلام می‌کنند. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست ولی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: یک حرکتی توسط عده‌ای از خدمتگزاران انقلاب اسلامی برای حضور جدی در انتخابات صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس، در خصوص رسیدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرایان در این زمینه خاطرنشان کرد: اصولگرایان دو برنامه دارند که یکی ساز و کار برای رسیدن به وحدت و دیگری ساز و کار برای رسیدن به فرد واحد است که ما این مسیر را تعقیب می‌کنیم.

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • mohamad shabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی